شناسه خبر : 45885
پنجشنبه 06 خرداد 1395 , 13:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولان خوب هم کم نیستند!/عکس

این عکس زیبا و خاطره انگیز به صورت اتفاقی از لحظه ای زیبا و از یک حرکت دلگرم کننده در سفر عتبات عالیات و هتل کربلا در سفر اردیبهشت "کاروان لبیک یاحسین 4" جانبازان توسط عکاس فاش نیوز گرفته شده است.

فاش نیوز -  این عکس زیبا و خاطره انگیز در سفر عتبات عالیات در هتل کربلا گرفته شده است.

این عکس زیبا و خاطره انگیز به صورت اتفاقی از لحظه ای زیبا و از حرکتی دلگرم کننده در سفر عتبات عالیات و هتل کربلا در سفر اردیبهشت "کاروان لبیک یاحسین 4" جانبازان توسط عکاس فاش نیوز گرفته شده است.

نقش آفرینان این عکس را شاید همه نشناسند؛ این تصویر نشان می دهد فردی دارد یک جانباز نخاعی را در هنگام پایین آمدن از شیب خروجی هتل کمک و همراهی می کند.

اما نکته جالب توجه اینجاست فردی که  با این چهره بشاش و صمیمی، در حال گپ و گفت با یک جانباز و درحال هل دادن ویلچر اوست، یک مسئول است.

 نام یا چهره حاج علیرضا مسگر، معاون اداره امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جانشین سردار شریفی، شاید برای خیلی ها به ویژه جانبازان و خانواده ایثارگران سپاه شناخته شده باشد، اما خضوع و فروتنی او و خدمات بی دریغش به ایثارگران و جانبازان که نمونه هایش در همین سفر لبیک یاحسین 4 بسیار مشاهده شد، شاید برای همه شناخته شده نباشد.

 سرهنگ مسگر که از دهه ها قبل تا کنون مسئولیت اجرا و همراهی سفرهای زیادی را با خانواده جانبازان و ایثارگران به عهده داشته است، با وجود مسئولیت و مشغله های زیادی که دارد، هیچ گاه شبیه خیلی ازمدیران ومسئولانی که میز وپست ومقام برایشان حرف اول را می زند رفتار نمی کند و همیشه غمخوار و دلسوز و خادم ایثارگران وجانبازان و خانواده هایشان بوده است.

 وی که برادر شهید نیز هست بیش از نیمی از عمر خود را از زمان دفاع مقدس تا کنون به خدمت در راه حفظ آرمان های انقلاب و تلاش جهت خدمت به خانواده ایثارگران و به خصوص جانبازان سپری نموده است.

او در تمام طول سفر با کاروان "لبیک یاحسین 4 " نه مانند یک مسئول، بلکه مانند یک خادم خاشع و خالص از انجام هیچ کاری و امری برای جانبازان و خانواده شان فروگذار نکرد و بارها به چشم خود دیدیم که چگونه در برابر جانبازان اظهار خضوع می کند و از کوتاهی های خود طلب بخشش می کند.

برای کسانی که از مسئولان گله دارند، حاج علیرضا مسگر نمونه ای ست که بدانیم افراد خدوم و دلسوز ومخلص در جامعه و در میان مسئولان کم نیستند!

نوشته و عکس از شهید گمنام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام علیکم . عزیزا و مسؤلین سپاه کجا و دیگران کجا !!!!

اصلا قابل این مطلب قابل قیاس نیست . چون عزیزای سپاه حتی سر لشکرش ازبالاترین خصایص انسانی بر خور داند و بعضی از سیاسیون چنانچه خط اتوی شلوارشون بشکنه یکی دو روز مجلس ختم میگیرن .
بسیج بدنه سپاهه . و سر داری سپاه هم بهترین دوستای ما هستند .
شهیدگمنام گویا درجامعه زندگی نمی کنند. درست است که دربین مسوولین افراد ضدارزشی کم نیستند ولی بیشتر مسوولین بادیداحترام به ایثارگران و جانبازان نکاه میکنند. البته شاید کاری نتوانندبرای جانبازان و ایثارگران انجام بدهند ولی بعضا تلاش میکنند.
دیگرکه نبایداز کمک به یک فردجانبازویلچری یا نابینا آن هم توسط ماموران خدوم تعجب کرد.!؟
جناب جانباز سلام
اتفاقا شهید گمنام به مورد خوبی اشاره کرده. خواسته در میان موج ناامیدی جانبازان از خوبی و توجه مسئولان، بهشون نشون بده که کسایی هستند که مقام دارند و خاکی اند
جناب سرهنگ! دستت درست
ممنون که هوای ایثارگرا رو داری
سلام...تعجب نکنید!پاسداران عزیزهمین اند،،،وبایدهمین باشند،،،اگرغیرازاین باشند،پاسدارنیستند!پاسدارنما هستند! این حرکت بسیارکوچک جزیی ازوظیفه پاسداران است،بخصوص اینکه طرف مقابل اش ازجنس خودشان باشد،یعنی پاسدارویابچه های جنگ،،،من هم پاسداربودم،امالیاقت پاسداری رادرخودم ندیدم!بعدازجنگ ازپاسداری وبسیج وجنگ،خداحافظی کردم واستعفادادم!(خداپشت وپناه تان باشدای پاسداران عزیزولایق)...
ﮔﺎﻫﯽ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ ﮐﺠﺎﯾﯽ؟
ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﺭﺳﯿﺪﯼ!
ﻭ ﺑﻪ ﮐﺠﺎ ﻧﺮﺳﯿﺪﯼ!
ﮔﺎﻫﯽ ﻓﻘﻂ ﺯﻧﺪﮔﯽ کن ...
ﯾﺎﺩ ﻗﻮل‌هایی ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺩﺍﺩﯼ ﻧﺒﺎﺵ،
ﺗﻮ ﺗﻼﺷﺘﻮ ﮐﺮﺩﯼ ﺍﻣﺎ ﻧﺸﺪ!!!
ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﺪﻩ!
ﻫﺮ ﭼﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ :
ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﺠﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮔﯿﺮ ﮐﺮﺩﯼ،
ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﻭ ﺑﮕﻮ ﮐﻢ ﻧﺬﺍﺷﺘﻢ ﺍﻣﺎ ﻧﺸﺪ.
ﯾﻪ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮ
ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﮐﻨﺎﺭ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺸﺎﻥ ﺩﺍﺭﯼ
ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻥ....
ﺍﺯ ﻃﻠﻮﻉ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ
ﺍﺯ ﺻﺪﺍﯼ ﺁﻭﺍﺯ ﻗﻤﺮﯼ‌ﻫﺎ
ﺍﺯ ﺑﺎﺩ
از ﺑﺎﺭﺍﻥ ..
از دیدن هر روزه و دقه به دقه سایت فاش نیوز
از دیدن نمره منفی هایی که بهت می دن بخند ...
از اخم و تشرهای مجازی بعضیا ها بخند ...
زندگی همینه .... تلاش و گذشتن و اغماض کردن ... یه کم خودتو به هالو بودن بزن و حالشو ببر ... همین !
من ایشون رو می شناسم. خیلی گل هستند
نجات یک خانواده هفت نفره بودند حاج آقا مسگر الهی خیر ببینی دولت آباد خانواده صمدزاده
من فرزند ایثارگر بسیجی هستم یک ماه است میخواهم ازدفتر جناب سرهنگ مسگر جهت مشکل پدرم وقت بگیرم کسی پاسخ نمی دهد. آیا کسی می تواند کمک کند
سلام بر شهدا
من نوه جانباز ۷۰ درصد نابینا هستم به همراه پدربزرگم برای انجام کاری پیس سردار مسگر رفتیم و برای اولین بار بود که خدمتشان میرفتیم و نمیشناختیمش به یک سرباز گفتم میخوام برم پیش سردار مسگر گفت بفرمایید به این اتاق در اتاق رو باز کردم وقتی رفتیم داخل ی اقایی نشسته بودند بهشون گفتم ما با سردار مسگر کار داریم گفت مسگر سردار نیست سرباز شهداست بعد گفت مشکلتون رو بگید که فهمیدیم خود سرداره خدا خیرش بده خدا بهش سلامتی بده امروز با رفتن به دفتر سردار مسگر داستان حاج قاسم برام تداعی شد و رفتار های سردار مسگر من رو یاد ایشون انداخت که نوه شهیدی مریض شده بود و حاج قاسم ۴ ساعت پشت در اتاق عمل ایستاد تا نوه شهید رو از اتاق عمل اوردن بیرون دقیقا سردار هم امروز خیلی با دقت به حرفای من گوش داد و مشکلم رو حل کرد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi